ja fyfan

Det är ju som sagt ens eget fel när man väljer själv att göra vissa saker.
Jag står inte på nåns sida, men man har én
egen vilja.
Det har iallafall jag. Sen vet jag inte med er andra.
Men saker och ting som händer i ens liv kan man inte skylla ifrån sig på andra bara för
att man vet att det är man själv som misslyckats.

Som sagt jag försvarar ingen och är inte på nåns sida.
Men sina egna handlingar får man fan själv ansvara för !

Tack för mig.

Nu ska jag dricka irish coffee!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: emilia

Det är rätt och jag säger inte att jag inte gjort fel, men jag försöker ställa allting till rätta nu så är det bara! :) Sen så tycker jag inte att han heller har gjort allting rätt men detta ska han inte få lida för ska föärsöka i alla fall! FÖRLÅT!

2009-12-25 @ 21:51:25
URL: http://rautavuomaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0