Nu tänkte jag...

hoppa i säng. Eller jag är ju redan i sängen :P höhöhöahHAHAHOHOHhihi
Övertrött nönting.
Tänkte iallafall ta och avsluta , klä av mig, äta en macka, dra en rök
och sedan krypa ner under täcket ;)
Nice!

Men att
vi hörs väl imorn....eller om ett tag...
Antar att datorn är tillbaka hos ägaren imorn :P
Då blir det inga fler inlägg :P
Tack Marie, för lånet iallafall, mkt snällt av dig att låna ut den :)






Imorse tog jag denna läckra bild! :P
Höhö...innan dusch och smink vill säga.
Sexigt, ja helt klart ! HA HA HA hahaha höhöhö hohoho





Och denna tog jag för några minuter sen :P

Helt jävla onödigt, men har man lite att göra och känner sig på flummhumör,
ja då måste man få flumma ! :D

Nåväl,,,vi hörs när vi hörs, och vi ses när vi ses.

GOD NATT SOV GOTT!


PÅ ÅTERSEENDE!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag åker väl på Måndag eftersom att det var rätt fullt på tåget under helgen.

Men jag måste tyvärr åka raka vägen till Gbg :(

Men jag skriver sms i morgon och berättar varför.

MissU!!! <3

2009-08-04 @ 00:21:03
URL: http://someotherguy.blogg.se/
Postat av: Kicki

ååhh :( Okej , jo gör så :)

Miss U tooo! <3<3<3

Mycket!

Puss!

2009-08-04 @ 08:26:33
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0