Lista

På begäran av Hannah;)



1. Tre namn jag lyssnar till:
Kicki, KikZon, Hasse

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är envis som fan och ger aldrig upp :)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
 
Att jag jämt tror det bästa om folk.

4. Detta är jag rädd för:
Att förlora någon jag älskar.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
cigg, kaffe och lite sömn också :P

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Jag kan allt! haha nämen inte vet jag ?

7. Detta tycker jag om att göra:
Köra bil, umgås, festa, resa osv osv :P

8. Detta vill jag göra just nu:
Röka en cigg ;)

9. Bästa känslan:
Att vara älskad.

10. Värsta känslan:
Ångest.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Haha, finns många egenskaper :P

12. Är jag kär just nu?
Näääääääääää

13. Jag vill gifta mig...
Aldrig!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Flytta från Kiruna, skaffa en fin liten familj och köra bil
på Autobahn :P

15. Min(a) käraste ägodel(ar):
Familjen & Vännerna <3, mina katter <3, min bil, mina skor och mobilen :P

16. Något jag vill ha i present:
P E N G A R

17. Detta har jag på mig just nu:
Underkläder och ett långt svart linne

18. Favoritkläder:
Långa tröjor och leggings.

19. Favoritdjur:
Katter så klart <3

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det mesta :P

21. Favoritlåtar just nu:
Finns många :P haha!

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Går icket i skolan.

23. Stjärntecken:
Stenbock.

24. En bok jag älskar:
Finns många :P

25. En film jag älskar:
Titanic!!! Ja det är sant! :P

26. Tv-program jag gillar:
Desperate Housewifes
Simpsons
Family Guy
osv osv osv

27. Favoritdoft:
Finns många.

28. Detta äter jag gärna:
Palt :)

29. Dricker helst:
MJÖLK:P

30. Favoritgodis:
Äter nästan aldrig godis, men ibland choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Egypten och Las Vegas

32. Färg på mina ögon:
BlåGröna

33. Min längd:
1.70.

34. Jag tror på:
mig själv :D haha

35. Jag spelar:
???

36. Person jag beundrar:
Måste vara min mamma <3

37. Så här bor jag:
I en tvåa mitt i stan :)

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga.

39. Det här tänder mig:
Dirty talk! Haha nä men inte vet jag :P

40. Det här gör mig avtänd:
FÖTTER! bläääääääää

41. Favoritfärg:
Grönt och svart tror jag :P

42. Favoritcitat:
" Hoff " helt klart! :P Och "Åh bäst du sätter dig! "

43. En hemlighet jag vet:
Hemligt :P

44. Bästa present jag fått:
Min första bil :) VW-Vento - 94

45. Senast köpta skiva:
Måste ha varit den jag och Gullis råkade få med i Gve...
Eva & Adams discoskiva eller nåt sånt :P

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt ass och mina ögon :P

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Min långa rygg....

48. Udda förmåga/egenskap:
Öhhh ?? :P

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En späckhuggare tror jag :P

50. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Ska på apoteket tror jag :P

52. Var är dina föräldrar födda?
I Finland är då mamma född iallafall :P Pappa är född nånstans i Tornedalen :P

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Kommer inte ihåg.

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Går inte så ofta på restaurang...

55. När badade du i en pool senast?
Long time ago :P

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Klart! Gick ju förfan Estetiska :P

57. Hur många barn vill du ha?
Vet inte...

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hmmm....Hip hop och rap tror jag :P

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
 Vilket val ? :P HAHAHAH

60. Vad har du för TV-kanaler?
Finns många :P

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja.

62. Har du busringt någon gång?
Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?
Yepps..

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Jooo på fyllan kanske :P

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Måste vara Köpenhamn ....

66. Har du en egen trädgård?
Ne.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons och Family Guy.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ne.

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Ingen aning, har sett många :P

71. Favoritpizza?
Calzone !

72. Chips eller popcorn?
Inget av dem....

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Ne.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ne.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Elin, Erik och Tjallo :) Taco och pizza buffé åt vi :)

78. Favoritchoklad?
Marabou.

79. När röstade du senast?
Har aldrig röstat.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Ingen aning....

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nix....men medalj :Phaha

82. Är du bra på matlagning?
jag duger :P

83. Klarar du att tanka själv?
Ja.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nix!

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ne.

87. Vad var det senaste du handlade?
Två par sockar :P

88. Har du kräkts offentligt?
Ja.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hoff......båda ju!

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Njeee...den dan det händer kanske :P

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja jo....tror jag väl...

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Men jaaa!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Bror Mikael.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Jag tror det :P

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Nåt jag spelat in för hundra år sen :P

96. Vad har du i din väska?
Massa skit :P

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Tar en rök :D

98. Vad är du tacksam för idag?
Till alla som stöttat och hjälpt mig genom mina svåra år...

99. Var hittade du den här listan?
På Hannahs blogg :P

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Mimmi, Elin och Erik :) <3

Hoff....det här tog ju åååååååååååååååååår!

Jerry skulle komma förbi , så ska nog avsluta det här :P
Men återkommer!


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du e så sööööt min kära kirunabo!!! =P

2009-08-04 @ 10:45:31
URL: http://piluttalula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0