hohojaja!

Lånat Maries dator :P
Kan man slänga in några inlägg innan man lämnar tillbaka den
imorn :)
Hehe.

Sovit fantastiskt bra! :) Grymt skönt !
Dessutom vaknar man varje morgon av att man får frukost och
kaffe serverat! :)
Inte helt jävla fel! :P

Körde hit från Valbo igår.
Konstigt nog gick det mkt bättre att köra
nu än för två år sen då jag kom mitt in i sthlms maraton :P '
HAHA!

Var inte det minsta nervös och jag gnällde på alla som körde
som dårar i början...men sen började jag fan köra som alla
andra och blev sur på dem som körde för sakta :P HAHA.
Här hade jag nog trivts ;)
Älskar att köra fort! :)

Nåväl...nu ska jag gå och ta en ryyyyk!
Men återkommer sen :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0