Hej på er!

Sov över hemma hos Brandy :)
Läskigt att ta sig hem ensam i Sthlm på kvällen
då det blir jäääääävligt mörkt :P hehe.

Vaknade av att Brandys systerson kom hoppandes i sängen.
Så jävla söt unge! :)
Tycker det är märkligt att barn gillar mig :P
Dem flesta brukar bli skrajja för mig...hehe ..


Brandy är borta på sin utbildning, men jag har lika trevligt för det med hennes mommo
och den söta ungen :) Plus att hon har en massa katter och en hund som
är världens gulligaste ! :P

Hehe.

En katt, Bubba, liknar Skräp-Johan som fan!
Dem har samma färg, märkning i örat på samma ställe,
och dem jamar ta mig fan lika mycket!
Dem kanske är släkt hehe :)
åååh vad jag saknar mina katter där hemma!
Alla tre små odjur :P hehe

Elin, när du ser detta så ring mig :)
Så jävla värd dröm jag hade, du kommer dööö ;)

Nåväl...nu ska jag göra annat.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: lillebror

hehe lyssna denna http://www.youtube.com/watch?v=SFDCjcp_FzM

2009-08-07 @ 16:40:23
Postat av: M

Hej! :) Jag har inge pengar på telefonen och mina gratis sms är slut, så har inte kunnat svara på ditt SMS.. Men mamma pratar om att dom kanske måste ta den bilen till Luleå, för dom flyger ju därifrån till Turkiet, men om dom itne tar det bilen så får du låna den! :) hihi.. Försök låna ngns tele och ring mig! ;p Pusskram

2009-08-17 @ 09:04:02
URL: http://mimmidunback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0