GodMorgon! :)

Vaknat kring sju tiden :P
Eller egentligen har jag vaknat varannan timme och rökt :P
Man sover lite knasigt när man inte är hemma....
Men struntsamma...

Nu sitter jag och Tjallo hos dubbel E igen, vi har druckit kaffe och matat
lilla pigan :)
Nu sover hon så gott :)
Dubbel E ligger och snarkar :P

Var förbi på ett litet DollarStore igår, hittade två par sockar till mig själv
och två turkosa ljushållare till min älskade Gullis<3

Snart ska Hannah också komma ner, det ska bli så
kul! Saknar ju dig din kahba! ;) Har inte haft nån
att säga "hoff" med ;) haha

   
1. Lilla gumman har börjat med att hålla flaskan själv lite då och då :P
2. Kom på att jag nog aldrig tagit ett foto på mig och Erik, så nu var det dags! :)
3. Kolla bilden, hittade detta "konstverk" utanför DollarStore. HAHA!'
4. Världens bästa Elin <3

Nåväl....nu ska jag gå ner och röka en cigga...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag saknar dig med! Snart kommer jag, och jäkla vad kul vi ska ha...Ojojoj ;p



Hahaha hoff xD

2009-08-01 @ 12:50:48
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0