Godmorgon!

Thindra Marie Juliana Roslin <3

Jag och pigis när hon bara var några veckor.
Idag, precis idag, är gumman två månader! :)
Grattis :) <3 <3 <3


Har precis vaknat, passar på att sitta här
innan datorn ska hem igen :P
haha.

Tänkte lägga på kaffebryggaren så man kan njuta
av några koppar kaffe innan jag börjar fixa mig
för den stora stan och min knorr! <3

Suttit och kollat nåt program på tv4fakta om familjer som
har trillingar och så....
Hade man klarat av att ha så många barn i samma ålder ? :P
Ja dem klarar ju av det så ...så uppenbarligen :P höhö

Ja den biologiska klockan tickar. . .. . .

Nånå...slänger in nåt sen...ska koka kaffe..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0