Godkväll!

Sitter på nedervåningen och chillar här framför datorn.
Tänkte att jag ska skriva nåt fjantigt inlägg
för bara er kära läsare :P

HOhoho.

Dubbel E har varit och fiskat medans jag varit med
Tjallo, Marie och lilla Thindra :)
Thindra ligger och sover så sött i vagnen just nu :)

Köpte en hårfärg så tänkte ta och slänga i det i håret här snart,
plus att jag ska färga mina eyebrowns,...
Kan ju va kul att ha ögonbryn som inte är osynliga....

jaaa sååå är det ....

Hoff jag vill inte åka hem!
Men ett måste är ju ett måste....och så kommer jag ju tillbaka så ;)

Lite pics ;)



Prinsessan :) <3<3<3


Jag och Elkko <3<3<3



Kärringen själv!


Nåjo, mer då ?
Jag vet inte.
Jag är tydligen saknad där hemma ;) Jag saknar er också! <3


Nu ska jag svamla runt ¨på nätet med elin :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0