Babyspya

och gråt :P
Vaknade precis för tredje gången idag :)
Jag och lilla Thindra har myst på bredvid varandra i 1 ½ timme :)
Grymt mysigt!

Vid fyra tiden imorse fick Thindra för sig att det var morgon och
att alla skulle stiga upp :P
Hehe.
Men vid fem tiden somnade hon om igen :)

Kommer sakna den lilla familjen nu när vi åker.
Men snart får dem ju lämna detta stället och då får man
träffas oftare :)

Antar att detta är mitt sista inlägg för idag.och för några dagar framöver.

Imorn ska jag och Brandy på äventyr ;)
Ska bli kul!



Nånå...jag ska väl ta och fixa till mig lite . Sen ska vi åka och bada och
äta och sånt där roligt :)
Jag har fan inte badat en endaste gång i sommar! :P

JAJA.
JAG HÖR KAFFEBRYGGAREN!
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0