Trött...

Inte sovit speciellt bra i natt, legat i sängen och tänkt på operationen. Om och om igen. Hela tiden. Jobbigt.
Försov mig till ett möte idag också...Så jobbigt när man verkligen försöker göra något av sitt liv så skiter sig allt ändå iallafall.
Får hoppas att operationen går bra och att rehabiliteringen går fort så jag kommer på fötter igen och kan börja jobba  som alla andra.

Något trött på allas kommentarer om att jag skulle vara lat ? Eh ? Det är inte så lätt att arbeta och se glad ut om man har ont 24/7...sen tror jag inte att nån tackar mig när jag slitit ut mig totalt och får sjukpensionera mig istället...

Nåväl. får väl återkomma senare. Ska ringa veterinären.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Hej! Såg att du hittat till blogg.se också :)

När ska du få operationen då? Bra med dig annars ?

Kram

2008-09-06 @ 08:48:11
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0