Hemma igen!

Ja efter 5 dar på sjukan.
Operationen gick förvånansvärt bra. De tog bort alla skruvar och grejer
som jag hade där, det enda som finns kvar som växt fast i en kota
är den delen av den skruv som gått av.
Haha, när jag vaknade upp ur narkosen så skramlade dem med
en liten burk med massa skruvar i och sa att "dem här har vi tagit bort från din rygg!"
Jag trodde dem skämtade med mig. Skruvarna var ju säkert en tio centimeter långa!

Men inte var det ju ett skämt, utan det var skruvarna som suttit i min rygg och som
plågat mig i fyra år.
Dem sa också att inte konstigt att jag har haft ont, för när jag gått ner i vikt
har skruvarna skavt och sånt där...

Hoff, nå skönt att äntligen allt är över.
Jag har en massa värk nu och går med kryckor, men allt
kommer bli bra så småningom.
Det blir nyktert för mig också nu i några månader eftersom jag går på starka
mediciner.
Lika bra är ju det.

Lillebror tvättade och bytte plåster åt mig idag, det kliar ju nå så jävulskt!Han tog en bild också på det "fina" såret.

(klicka för att göra större) om ni nu måste :P

Ja....det var ju en upplevelse i sig också att vara på sjukan.
En massa saker fick man ju också vara med om. Men det orkar jag inte gå in på nu.

Haha, ja sen har det ju varit livat nönting i helgen också :) Mina vänner har ju varit fulla nönting ! :P haha
Jo...sen fick man ju höra mer också. Ja nog är det LÖJLIGT !!!! HAHAHA

Jaja hade tråkigt igår på sjukan innan jag blev hämtad så fotade en bild på mig själv oxå.

" Lilla Kicki "
Som du nu hade kallat mig för .. . . HAHA

Jaja det blev mkt och inget.
Fortsatt trevlig läsning!
Nu ska jag vila en stund, snurrar ju som fan i skallen ! Sen
ska jag hälsa på mina bästa kompisar Gulla och Janne! <3 :)

På återseende vänner! (och ovänner)

Kommentarer
Postat av: N

Bra att det gick bra.men dom häftade inte med häftapparat denna gång?vi hjöörs.

2008-09-23 @ 18:58:07
Postat av: Anonym

Hehe ne inte denna gång :P inte lika häftigt som förra gången ju :P

2008-09-23 @ 22:26:55
Postat av: Marro

Skönt att allt gick bra med operationen :) Hoppas att läkningen och allt går lika bra och att du slipper ha ont sen.



Nja, vet inte om jag känner mig särskilt vuxen, men kul är det iaf! Nu måste du ju faktiskt komma och hälsa på sen när nu börjar jobba igen, för nu finns det ju till o med ett eget rum till dig! :)



Kramis

2008-09-24 @ 00:38:15
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0