Godmorgon

Har hittat hit igen...svårt att komma igång och ihåg att man ens har en blogg.
Vad ska man skriva om ? Mitt liv ? Ja varför inte, många som är rätt intresserade av mig och vad jag gör om dagarna. Ingen som direkt erkänner det, men nog vet man :D

Jaja nog om det.
Varit utgång hela helgen. Faktiskt rätt trevligt.
I fredas var vi hemma hos Piff och Puff och en sväng hemma hos Kalle. Och faktiskt en liten sväng hemma hos Tobbe också. Satan vi har dansat och haft oss :) Lillebror var också med på ett hörn. Kul att den där ungen också visar sig ute och inte bara sitter hemma hela tiden.
I lördags kom Rickard, Piff och Puffs storebror. Festade lite med honom, sen for vi på Ferrum. :D
HAHA. Nog var det rätt trevligt där. ;) Och nog äre rätt nice och se hur nervös en människa kan bli av att man bara befinner sig i samma lokal som denne.  HAHAHAHAHa.

Jaja. Nu Ska jag hoppa i duschen och fara till Gulla.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0