Godmorgon. . .

eller jag vet inte om den är så god , vaknade upp med en jävla värk!
Tror dessutom såret börjat inflammera. Inte bra alls.
Hoff.

Sover också svindåligt pga de starka medicinerna, vaknar varje timme.
Jobbigt nönting.
Drömmer helt sjuka drömmar också....
Idag innan jag vaknade var jag och shoppade på OKQ8! :P
Inte mat eller något sådant, utan kläder !

Jo, det var fina kläder  och billigt var det ! Fanns jeans för
30spänn och så där. . . jag handlade en massa innan Gulla ringde och väckte mig :P
Ja, drömma går ju . . . :D

Snart måste jag till Försäkringskassan , på möte.
Har ansökt om aktivitetsersättning, då den är högre än min sjukpenning,
så får väl se hur det går.
Är sjukskriven till den sista oktober, sen blir det ut och arbetspröva, och se vad
fan man kan jobba med.

Nåväl. Jag vill ha nya skor! typ dem här kanske....och många fler !


Jaja nu ska jag ta medicin och klä på mig !

På återseende gott folk! :)

Kommentarer
Postat av: Marro

Man kan inte annat än att älska skor !!! :)

2008-09-24 @ 13:01:54
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0