God eftermiddag!

Då satt man här igen. Funderar på vad fan man ska skriva om ? Ingen aning?
Varit på ÖB med mamma och Gulla idag iallafall, köpte kattleksaker och sån där rumsspray, vaniljdoft, för
er som nu kände att dem ville veta det.

Ätit nyss. Snart ska jag och mor bege oss till akuten och hämta ut min journal så det är klart till på måndag
när jag ska besöka det där polishuset.

Imorn åker jag med bror och hans tjej till Umeå, sen vidare till byn och hälsa på pappa. Har inte träffat honom sen
i vintras så det ska bli kul att få se honom igen.

Träffat Anki idag också, satan vi har att ta igen bruden! Miss U! <3


Jaja, ska börja göra mig iordning nu...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0