God afton.

Sitter man framför datorn igen, precis som om man inte skulle ha nåt liv. Men vem fan bryr sig ?
Öh...

Varit ute med bilen hela dan idag. Raggat som fan :P Jag och Gulla. Plockade senare upp lillebror, Janne och Tobbe också för lite kvällspizza :) Det blev ju livat nönting när vi tryckt i oss maten , man får som en liten energikick när man fått i sig lite föda . . . Jo.

Mer då ? Har försökt hitta skor och en ny jacka idag, men utan resultat. Jag är rätt konstig när det gäller att shoppa. Tänker och har mig alldeles för mycket sen struntar jag i det, och sen ångrar jag mig för att jag inte köpte. Igår hittade jag ett par APSNYGGA skor, tro det eller ej men hittade dem på COOP ...ja iallafall...köpte dem aldrig för jag hade mina konstiga tankar...Sen när vi var där idag ville jag ju ha dem. Då fanns dem inte kvar i min storlek. 
Irriterande!

Jaja ska gå på staden imorn också..kanske man hittar nåt. Iallafall nåt. Fast en hårnål!

Nåväl. . . Har inte så mkt mer att säga... inte just nu iallafall.

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0