ÄNTLIGEN!!! :)

Ja, äntligen har jag fått tid för operation! :) Glad nönting är jag ju! Ska bli så skönt. Hoppas verkligen ryggen blir till det bättre efter operationen, och hoppas operationen går bra, så ingenting onödigt händer och jag måste bli olycklig.

Varit ensam på staden idag och kikat runt lite, hittade en jacka och en mössa :)
Drog sen en kaffe med lillebror och Janne. Och nu är jag hemma hos mor. Blev otroligt överenergisk efter operationsbeskedet så ska åka hem snart och städa och lägga min nya matta på golvet :P

Eh ? ? Brukar vara runt och kika lite på dem här bloggarna som är mest besökta och grejer.....Om man jämför med dem är nog mitt liv inte lika intressant som deras. Inte är jag speciellt intresserad av smink och mode och sånt där.
Nog gillar jag kläder och sånt, och skor älskar jag! Men inte har jag nå större intresse av det. Iallafall inte om att blogga om det och visa bilder på "dagens outfit". Haha för det mesta går jag omkring i myskläder :P
Eller jeans och en vanlig huvtröja eller nåt linne eller nåt. Och till helgen blir det kanske nåt finare :D

Så att så är det.
Nåväl. Nu ska jag hämta hem min mor, och sedan åka till mitt eget hem och städa!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0