Ny frisyr ?

Jepp.
Hanna ska hugga i med saxen igen nu på torsdag.
Men vet inte riktigt hur jag vill ha det...
Nån idé ens att fråga någon av er ?
:D

Nå skitsamma. Funderar på bobfrisyren igen, men jag vet inte.
Går ju inte göra så mkt med håret, så långt har det ju inte hunnit bli än..
Men något nytt iallafall, sen försöker jag ju få bort den svarta färgen.
Vill ha något ljusare hår, inte blont, men i nån fin brun nyans......


JAJA, så intressant var det.

Vad har jag gjort idag då?
Nå inte så mkt.
Kört bil en vända. Tvättat kläder. Varit med Hanna, bror och Elisa en stund.
Varit förbi Gulla och druckit kaffe. Rickard och hans tjej var också där.
Så jävla mkt mer har jag inte gjort.

Orkar inte göra så värst mkt om dagarna heller.
Ryggen börjar ju värka som fan så fort jag anstränger mig lite. Ganska jobbigt.
Även fast ryggen blivit bättre sen operationen så känner jag av den ändå.
Inte på samma sätt dock.
Förut kände man ju skruvarna som stack ut från ryggen....ÄCKLIGT!
Och så knakade det och hade sig....

Ihelgen blir det nyktert med Gulla. Ska vara nere under jord med henne när hon ska jobba:)
Mami fyller år på lördag. Hon lär väl dra en fest skulle jag tro ;)
Och imorn fyller Hanna år, jag blev bjuden att komma och äta smörgåstårta :)
Smörgåstårta är ju nästan ett måste när man fyller år ;) hehe.

Jahaja, har ni orkat läsa mitt jidder ?

hoff...nu vet jag inte så mkt mer för tillfället.
Ska väl försöka sova.
Sovit dåligt nu tre nätter i rad.

På återseende vänner och ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0