Irriterad !

Som fan !
Fyllde på mitt kort igår med 50spänn och så precis nyss
får jag ett sms om att jag har under 25kronor på kortet.
Kollar saldot. Jo visst fan.
Har endast EN krona kvar på kortet ! Helt sjukt. Jag har ringt tre gånger sen igår, och det är bara
till halebop nummer. Inte fan kostar ju det 49 spänn ? ? ?
Har skrivit ett antal tusen gånger till halebops kundtjänst där dem bara
säger att jag ska skicka sms med ordet stopp så löser sig allt.

MEN JO VISST GUDRUN!
Fortfarande dras det pengar...Inte är jag nån jävla rikemansunge som har råd att fylla telen hela tiden.
Grymt jävla less! ! !

Jaja ... nu ska jag och kika film och mysa EH NÖNTING!

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0