Hej hallå !

Dags för uppdatering kanske ? Jo.
Har inte hänt desto mer tror jag.
Varit med Gulla i ett antal veckor nu och har inte riktigt haft tid för något internet.

öh. Grattis Anki till körkortet iallafall ! :) såå kul! :) hehe

Hoff. mer då ?
Gullas bror Rickard gjorde mig oerhört glad förra veckan då
han hjälpte mig att skaffa en ruta till bilen :)
Finns inga ord för hur mkt jag uppskattar det ! !
Nåväl...idag ringde far.
Rutan är på plats och det är bara backspegeln och besiktning kvar.
Snart kommer äntligen min fina lilla bajsbil till användning igen ! ! ! :)

Glad nönting!

Ryggen har läkt fint, har inte lika ont längre och jag behöver icket kryckor längre.
Morfinet har jag slutat äta, men tar dock ännu smärtstillande....jo.

Nåväl. Får se till helgen då.
Kanske åker till byn med Gulla, eller så stannar jag hemma.
Hade behövt städa i min lilla lya och sånt skit.
Jag vet inte.

Den som lever får se.

Nu ska jag käka. Sen glida med Anki och Mims :)

På återseende kahbabavvs!

Kommentarer
Postat av: Marro

Äntligen ett inlägg !! :) Kram

2008-10-16 @ 23:58:40
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0