Har ingen rubrik idag.

Helgen är över...Jo.
Varit under jord med Gulla. Jobbat lite.
Tungt men rätt rogivande ändå.

Kul att få göra någe annat för engångsskull.                                          
Ja jag tänkte mest på den där alkoholen...
Blev några cider i fredags iofs...men ändå.
Jobbade ju ändå dagen efter så.
Och i söndas.

Sovit ut idag har jag iallafall. Jepp.
Sömn är fan det bästa!

Nå mer då ?
Ingen aning. Köpte nya skor, mössa och en tröja i fredags.
Nytt är kul, även fast man inte har råd alla gånger.
Men nångång måste man ju få unna sig nåt.
Skor är ju som sagt mitt liv.
Och dem var på rea....faktiskt.


Hoff. Och du din lilla gris.
BÄST DU JÄVLA SÄTTER DIG! Så otroligt jävla less på dig och ditt jävla skitsnack.
Man kommer inte långt i livet av att ljuga och försöka
få andra människor att se dumma ut.
Min vänskap har du då inte nå mer. Den har du nog aldrig haft heller.


Jag har funderat. Jag mår nog inte så bra som jag trott.
När jag väl börjar fungera psykiskt är det alltid nåt
som drar mig ner i skiten igen.

Hur är det att vara riktigt lycklig ? Egentligen?

Nåväl....orka med detta. Nu ska jag hem igen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0