Blåbärspaj hade varit gott.

Måndag igen.
Dagarna går fort. Åren går fort. Snart är man intagen på äldreboende.

Sov dåligt i natt. Ångest som fan.
Inte för något jag gjort utan för att jag har en hel sopsäck med
skor som är spårlöst borta.
Skor är fan mitt liv.
Varje gång jag tänker på den där säcken får jag ångest.
JAG VILL HA TILLBAKA MINA FINA SKOR!
Hoff.

Nå mer då ?
Varit med Tobbe och Janne idag. Lagat käk och så.
Sen har jag och Tobbe varit hemma hos mig och testat min
nya dammsugare :P HAHA.
Den sög bra den. Mattans riktiga färg kom fram efter några drag med dammsugarn.
Intressant, eh nönting.

Var och kikade på lite kläder igår. Hittade väl ett par fina tröjor...men jag vet inte.
Jag är ju som sagt konstig när det gäller shopping.
Men en sak som jag vart förälskad i och ska beställa är dem här fina skorna:

Snygga som få ! ooohh ja !

Jaja, nå jag vet inte så mycket mer.
Snart ska jag hämta hem min älskade skruttbil. :)
Yes yes.
Kanske man inte festar lika mkt på helgerna....
Man börjar ju bli lite av en alkoholist och det är ju onödigt.
Köra sig lite bil är fan roligare. :P

Nåväl. Tror jag ska vara lite av en sån där pensionär och gå och sova :)

Blåbärspaj med vaniljsås hade suttit fint. Eller hur ?

JAJA.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0