Sömnlös.

Ja, jag kan inte sova. Snodde nån fjantig lista eller vafan man kallar det av Mimmi...
Tänkte att den kan man ju sitta och fylla i ..om man nu känner för det.
Imorn ska jag beställa bredband hem.
Jag kommer aldrig lämna mitt lilla "förråd" efter att internet kommit..eller jo kanske.
man ser ju ........bklblalvlblalalblala
MOAHHAhaahha...hoff.. :D

ÄHHH....tog bort listan ...den var ju tråkig...haha hohohohohoho


Grymt less på allt. Jag vill ha någon att älska. Typ en man eller kanske ett litet barn.
Jag har ju blivit barnkär som fasen efter min abort....HM ??????

Jaja...sluttjatat om inget...


Nångång så kanske....

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rimmar ganska illa att du vill ha barn, konsumerar en stor mäng alkohol, blir utkastad p.g.a att du blir aggressiv och är arbetslös. Bättre om du har en stabil grund att stå på. Men om du fixar dom tre sistämnda faktorerna så ja kanske en dag får du uppleva den oövervinnerliga lyckan.

2008-11-04 @ 10:23:19
Postat av: Anonym

Arbetslös ? Nä men sjukskriven.

2008-11-05 @ 01:40:13
Postat av: Anonym

Finns många som supit som faen, har en skitekonomi, visat tendenser till att vara aggresiv. MEN när allt komer omkring så har allt löst sig iaf.

Barn är inte lösningen på allt. MEN de finns de som aldrig super, har 40 000 i månaden, och ändå är "dåliga" föräldrar.

Vad säger att inte människor kan förändras? Speciellt när den människan vill förändras..

/Döm inte skor du aldrig gått i.

2008-11-05 @ 07:29:19
Postat av: Kicki

Tack, för den senaste kommentaren! Den behövde jag! :)

Kram

2008-11-05 @ 20:11:26
Postat av: Anonym

Jo säkert kan man hitta lösningar i varje vrå, kan man göra med allt.

Till saken hör att inte ska det vara så att man sätter barn till världen och INTE ha råd med att försörja den.

Rik blir man inte av att gå hemma speciellt om man aldrig jobbar, ja men det är tur att soss finns??



2008-11-05 @ 20:22:30
Postat av: Anonym

Finns oändligt många mammor som inte haft någon stadig inkomst innan de blev gravida, och ändå får det att fungera utan att gå till socialen. Finns för det första något som heter föräldrapenning.

Herregud, skit du blanka fan i om någon har barndrömmar eller inte! Har du så lite till liv?? Att sitta och kritisera någon tycker inte jag är en fin egenskap, tur att det finns bra psykologer till ditt (blivande?) barn.

/Går i mina egna skor, därför behöver jag inte klaga på hur andra trampar in sina.

2008-11-05 @ 20:47:03
Postat av: Kicki

Inte går jag hemma för ro skull heller.

Jag har en anledning.

Jag är nämligen sjukskriven efter min ryggoperation.

Och vem fan har sagt att jag ska försörja mitt barn genom socialen ?

Jag är fan inte pantad.

Klart jag ordnar upp sånt INNAN jag nu skaffar barn.

HERREGUD!

Varför måste jag försvara mig ? ? ?

2008-11-05 @ 21:53:06
Postat av: Cilla

Hmm "Fröken Guess Who som aldrig är på krogen och är nykterist på heltid" som fällt en mogen kommentar kanske :P Att hon ens ids!

2008-11-05 @ 23:04:58
Postat av: Anonym

Att Fröken Cilla inte ids skaffa ett liv förvånar mej mer! Men för henne handlar ju allt om hennes idol, saaaaad.

2008-11-06 @ 09:28:16
Postat av: Cilla

Inte visste jag att min idol hette Anonym XD

2008-11-08 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0