HAHAHAHAHA

Hittade mitt gamla minneskort från min gamla ericsson.
SATAN! (ursäkta mitt ordval)
Men satan vilka bilder jag fann!
Nämligen på damen själv när hon vägde 72hela kilogram!
Vilka tuttar! Helt sjukt!
Och vad väger jag nu? 54kilo tror jag...
Viktuppgången samt nedgången gick snabbt.

Jag ska lägga upp bilder sen när jag får tid.
Orkar inte just nu.
Men jaa...kan fan inte smälta det!
Hohojajaj..

Och så hittade jag gamla foton på er flickor :P
Nina, Peka , Eve och Lisa :D
Från nån fest tror jag det är...Kanske tillochmed nyårsafton tror jag det var..
för några år sen..

GRATTIS EVE FÖRRESTEN! :)

Ja..tiden går fort när man har roligt :)

Såå..

Idag har jag varit med Gulla och Rickards dotter och bowlat.
Riktigt kul faktiskt! Men varmt !
Var igår också dit...kanske man ska börja bowla oftare ?
Det är ju jättekul och inte så dyrt heller :)
Funderar på att hyra på nyårsafton...får se hur det blir....

Nånå...ska inte tråka ut er längre.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0