? ? ? ?

Måste bara klargöra en sak.
Jag går inte hemma för ro skull. Jag är sjukskriven pga min rygg.
Aldrig jobbar ?
Hurrudu att jag började jobba redan som 14åring.
Som sagt, ut i arbetslivet ska jag.
Men inte än.

Jag kanske måste få läka först ? ? ?

Eller handlar det här om att jag skulle vara en sämre människa som inte kan
tänka själv om vad som är bra och inte bara för att jag är SJUKSKRIVEN???
Herregud.

Bara för att jag skrev att jag ville ha ett barn betyder det inte att jag ska
skaffa ett nu.
Men en dröm är det.
Som jag förhoppningsvis kommer att uppfylla när jag börjat må bättre och har en bättre ekonomi
och en man.

Shit ....att man kunde skapa såna diskutioner.......

Nu köra bil.

På återseende !

Kommentarer
Postat av: N

uuää och blä jag ska också göra cellprovskontroll nästa vecka..äckligt kommer svimma..dom kommer säkert ta stora köttbitar :)

nä man ska inte bry sig om vad folk säger /skriver

2008-11-06 @ 11:38:42
Postat av: Missbella

Kul att du vill vara med i tävlingen!

Kram

2008-11-06 @ 18:05:34
URL: http://missbellasblogg.se
Postat av: Kicki

Köttbitar är trevliga :D HAHA

2008-11-07 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0