AF

Sitter på Af, ska på möte.
Är med i något som Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen har tillsammans,
som kallas för "Projektet".
Ja...det är till för "såna som mig"
som varit sjukskrivna en längre tid, men som nu ska försöka komma ut i
arbetslivet genom att arbetspröva och sånt.

Sist fick jag ju jobb. Så helt onödigt är det väl inte att sitta här.

Vet bara inte va fan jag vill göra.
Dem menar på att jag ska utgå från mina intressen..Men ?
Öh jag har ju konstiga intressen, inte finns det såna jobb...
Eller kanske vem vet...
Har iallafall funderat på ta taxikortet..
Sen ser man ju vad fan som händer...

Vad jag egentligen skulle behöva, ja just nu iallafall.
Det är att komma bort från Kiruna.
Jag mår inte bra här.
Egentligen, va fan är det som får mig att stanna ? ? ?

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja tiden går fort..typ.Du måste vara den första som fått jobb genom arbetsförmedlingen:-) hehe.kanske kan bli med i guinnes rekordbok:)

2008-11-17 @ 16:55:12
Postat av: s

säg att du vill jobba på kicks! Tror du hade passat bra där =) Då utbildar dom dig till makeup artist/dermatolog samtidigt. Think about it! =)

2008-11-22 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0