Sjunde december.

Godmorgon!
Vaknat upp hemma hos mor idag.
Orkade inte knalla hem igår.
TarZan väckte mig. Han öppnade dörren!
Det ni! Han kan öppna dörrar själv mitt lilla hårbarn! :)

Jaså, så det är redan december. Snart fyller den här gamlingen 23 också.
Närmare bestämt den sista december.
Födelsedagen firas dock inte här i Kiruna. Utan i Sthlm.
Jajjamän. Ska bli nice att komma bort.

Helst av allt hade jag velat stanna kvar för alltid. Tyvärr går ju inte det.
Kanske nångång i tiden.

Just det ja..
Var på kriminalvården i torsdags, det gick ju bra.
Förutom att dem vill veta precis allt om ens liv.
Sa i princip allt. Men inte så mkt, ändå. HAHA.
Sa blandannat att jag inte ställer upp på nån jävla samhällstjänst.
Sitter hellre inne då. Jobbar då fan inte gratis för nån!!!!
Sen är det ju pinsamt.!
Hon tanten frågade om vi kunde lämna frågan öppen..nog kan vi det.
Men jag har bestämt mig. Jag tar ingen jävla samhällstjänst!
Fängelse kan det ju inte bli, så man får se vad dem hittar på åt mig då.
Fotboja?
Ja ingen aning...

Kommer aldrig släppa det här. Grymt sjukt ...tillochmed pappa skrattar. :D

En till sak.
KOPPLA ERA JÄVLA HUNDKRAKAR NÄR NI ÄR UTE MED DEM!

I fredas när jag skulle hem från Gulla. Så hände det..
En hundjävel kom från ingenstans och sprang rätt in i hjulet! Tur att jag inte körde mer än 30.
Körde inte över den eller så. Men chockad som jag (och säkert hunden) blev trodde jag
att det värsta hänt. Den sprang trots allt så farligt var det nog inte..

Stannade och vände och letade hunden. Men hittade den ingenstans!
Letade ett bra tag.
Denna damen klarar inte av såna här situationer utan panikångest..så självklart fick jag en
ångestattack också och började lipa.
Åkte till polisstation för jag visste fan inte vad jag skulle göra..

Väl där så är det stängt !
Sen står det nåt nummer man ska ringa...Men när man ringer dit, tror ni att numret är det rätta ? ?
Hoff...när man väl behöver polisen så finns dem fan inte till hands...
Och 112 ringer man inte om det inte är en nödsituation.

Nåväl gjorde det jag kunde iallafall.

Men folk kan ju faktiskt börja tänka på att koppla sina hundar.
Faktiskt inte bilisternas fel ifall nåt skulle hända.

Nånå...

Nu ska jag ta påtår och ta det lugnt.


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sant.. är så spyless på alla hundar som springer lösa. Först skrämmer de skiten ur en när man är ute och går på kvällarna, spec kyrkoparken :p Och så ger de dyra jävla bötrar när man råkar köra på dem också >.< Blah.

2008-12-08 @ 20:32:15
Postat av: Kicki

Ja va fan ska man ha lös hunden får man fan kolla den också !

:)

Inte ska man ju behöva kolla runt efter lösspringande hundar varje gång man är ute och kör bil.

hehe.

2008-12-08 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0