KAN INTE SOOOOOOOOVA!

Nä.
Näsan är täppt och ...ja HOFF!
Allt är bara allmänt jobbigt,,
Hittar inte usb-kabeln heller...

Tänkte ju vara tuff och lägga in lite bilder.
 
Men hittar man inte så hittar man inte.
Jag får väl bjuda på lite gamla bilder tillsvidare.. ghöhöhö
Eller inga alls! (Tänker ni)
HAHAHA jo idag är jag lite paranoid och schizofren och allt vad det heter...
Så jag tror en massa saker. ja ..hööhöh

Mallo ringde förresten också, hon var i Kiruna så  vi ska ses imorn : Kul!


Jag orkar inte sitta här och snora.
Men ni kan ju få njuta av denna underbara bild på mig ! ! !
HÖHÖ


Viktigt att bli ren, även när man är full.

JAJA.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha oj da, ja detär viktigt med renlighet!



fanx för snäll coment föresten =)

2008-12-17 @ 07:48:02
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0