Idag är ingen bra dag.

Nä fy!
Jag vet inte men allt har bara varit irriterande och störande
på nå vänster..
Har ingen bra dag helt enkelt.

Varit på AF idag, i vanlig ordning skäller jag ut gubben.
Ja, jag lider av nåt men jag står ju för det :D (HAHA)
Eller skällde och skällde....men var allmänt otrevlig...
Sen berättade jag varför jag var så ointresserad och allmänt frånvarande och LAT.
Då förstod han.
Även han  precis som alla andra jag berättat till tyckte det var lite småTÖNTIGT! HAHA
Ja inte lätt..

Nåväl...tycker dagarna är extra sega nu när man har planerat in något att göra.
Jag vill åka, HELST NYSS!
Bort bort bort från denna stad......

Förstår inte hur mina föräldrar kunde välja att flytta hit..
hade jag varit några år äldre kanske jag hade kunnat stanna kvar i Uppsala ?

Snart helg, men vafan, är ju helg för mig hela veckan .. höhö.

Nä men att vafan ... är man sjuk så är man . Inte mkt man kan göra åt saken.
Den som inte suttit i samma sits ska enbart hålla klafffen.

Har inga bilder iddag heller.. men det kommer väl .. nångång..

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0