Förkylning på gång..

Ja fyfan va jobbigt!
Snoret rinner och man känner sig allmänt äcklig!

Varit på staden med Erik idag.
Köpt juleklapp åt PissFittElin, eller ja, inte jag , men han :P
Jag var ju tvungen att va med som moraliskt stöd :D

Kom nyss till mor, varit och hjälpt Tobbe att städa efter
helgens bravader...ja fy fan vad grisigt äcklig man är när man är full! blääääää

Imorgon ska jag skriva under papper på FK.
Sen ska jag fika med E och T.
Och efter det ska jag träffa min advokat. Hmm känns konstigt.
Jag? Träffa advokat? Misshandel? HAHA ungefär....
Nå får väl se hur allt detta artar sig då .. .
Förmodligen till nåt bra, och ska jag vara ärlig så tror jag att det lutar åt det bra hållet.

Nu ska jag dricka jordgubbste :D


På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0