17e december.

Godmorgon kära vänner och icket vänner!
Hur står det till? Eller onödigt att fråga , ni lär ju inte svara iaf. HÖHÖ

Stormar som fan ute !
Är det inte svinkallt här i Kiruna, ja då jävlarimig ska det blåsa!
Det finns som inget "mellanväder" , det är fan antingen eller!
Grymt irriterande!

Somnade inte förrän vid halv fem i morse...
Legat i sängen och skrattat åt mina katter.
Snoozie hoppade upp i sängen bredvid mig och
"bäddade" med tidningen?!?
Tarzan låg bakom mig i knävecken. Han försökte försiktigt joina mig
och Snoozie...men Snoozie vill ju ha ensamrätt på mig så hon morrade som f*n åt stackars
lilla Tarzan.
Ja mina små underbara underverk! Håriga men jävligt söta!!!!
       
    TarZan                                                   SnooZie


Nåväl , nu ska jag göra annat.... men att
Snoozie hälsar GOD JUL till Er alla ! :) (Tarzan också)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0