En mycket trevlig dag :)

Jaha idag har jag iallafall varit utanför huset :p
Ia och Alice var förbi på förmiddagen, vi surrade lite och Alice lekte med katternas
bollar och sånt där :p
Först var hon rätt så blyg, men sen började hon leka :)
Sen tog vi en promenad ut på byn och skildes åt vid korsningen :p
Jag gick vidare in på jobbet, skrev en liten text och hängde upp :)

Efter det for jag på Apoteket, men tydligen är det nå haveri i hela Sverige, så att gå dit
var rätt så jävla onödigt, men ska göra ett nytt försök på torsdag :p
Knatade hem till familjen Wideholm och mös på där :)
Kikade när Linda badade lilla Valle och sånt :) Tänkte fara tillbaka dit igen här senare, så människan får duscha ;) hehe.
Toffie hämtade upp mig när han slutade och vi tog med oss Sune, så nu får han vara här och härja ett litet tag:)
Att få en riktigt bra bild på liten är omöjligt har jag märkt :p hehe

När vi kom hem passade jag på att gå på bakgården, spanade in i det lilla huset som finns, och vafan,
man kan ju bo där inne! :p
Ja iallafall på sommaren :) Och på sidan om är det är skitbra utrymme som man kan ha som förråd,
fett bra :p
Sen knatade jag in i hundgården där Toffie sett en vit lykta, jag såg den också, så tog med den in.
Nu ligger den och drar i lite klorin, förhoppningsvis går den att återanvända :)
Den var då fin iallafall :)

Nä nu ska jag intaga lite middag, har hört att det är bra att äta.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0