Turdag idag:)

Ja jag tänkte vara kärringen mot strömmen och kalla denna dag för en tur dag :) Dagen blir väl som man gör den till ? Eller har man verkligen extra otur på just denna dag ???
Nä lite skeptisk mot det är jag faktiskt...

I övrigt händer inte mycket, har sovit ut till cirkus elva då Gullis ringde <3
Nu sitter jag och halsar i mig snabbkaffe...har bytt plats på blommorna från köket och lagt dom
i stora fönstret här i v-rummet. Kändes tomt på nå vis...men nu är grejen att jag saknar två helvita krukor:b
Har nämligen ett hemligt litet tema i vårt v-rum ;) Men det får duga på detta viset tills jag köpt mig ett par
helvita krukor ;) Jorå så att....
Nå när lönen kommer är det väl tänkt att vi ska brassa till Lule :) Min man vill gå på Biltema och jag på dom
andra affärerna:p
Tänkte passa på att köpa tapeter hit till fondväggen...fixade ju en fondvägg med svärmor, men kan man inte bete sig så..avbeställde skiten iallafall. Ska kolla efter nya och lägga upp det själv, jag klarar mig bra utan din hjälp, har jag gjort och kommer fortsätta göra också. Jeeejj...
Sen tänkte jag även passa på att kika efter nå tapeter till köket , börjar lessna på att det ser ut som det gör just nu :p Hälften gult, hälften vitt , efter träpanelen :p

Och appropå träpanel , whats up with that liksooooom? I dom flesta hem jag varit i här i byn, så
har alla, och då menar jag nästan alla nån sorts träpanel.....alltså bläääääääääääää!
Jag är så äckligt jävla less på allt som har med träfärg och göra...allt trä som finns här också ska bli målat.
Blä blä blä blä bl ä bläääääääääääääääää!:b


Liten del utav hallen :p Nu finns dock en matta där också :P (listen ska målas)
Den fina LED-lyktan fick jag i födelsedagspresent av Lomvik, Lisso och hennes brud.
Gillaren!


Och nu ska jag sluta skriva, vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: ami

jag tror inte heller på det med otursdag, man gör det vad man vill precis som alla andra dagar :D

2012-01-14 @ 12:23:19
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0