Teckningskurs.

Det är tur att man gått och blivit så kreativ på sistone ;) Ikväll ska jag nämligen på teckningskurs, fan så kul det ska bli :)
Hörde dock att det var jag och en som är några år äldre än mig och så tanter :b
Haha! Men inte gör det nåt! Ska bli kul som fan :) Måste upp i mitt målar/syrum och kika efter lite material...
Nu är jag inte världsbäst på att teckna och måla, men jag finner en sorts ro när jag gör det, därför gör jag det.
Terapi så att säga.

Och appropå något helt annat, hur jävla länge ska ta det ta innan man går upp i vikt igen? Har som sagt inte
ätit bra på flera månader på grund av att jag mått så jävla dåligt, men när Gullis var upp tvingade hon mig att äta, visserligen blev det bara små portioner, men det var nåt iallafall, för nu är aptiten så gott som tillbaka.
Men alltså..bläää..jag gillar inte mig själv just nu, alltså visst är det kul att jag får på mig jeans som jag
inte kunnat ha på flera år osv osv osv...men mina andra "vanliga" kläder hänger ju bara, sitter fult, ser ut som
en säck potatis....:( och mina tuttar sen som jag var så nöjd med?!?? vafaaaann :( och mitt ASS! Jag har ALLTID haft ass, men nu, det är PLATT! :(
Ja jag tycker det är jobbigt. Trivs inte alls:( Får börja hällla grädde i kaffet som Linda sa :)¨

Nå nu ska jag göra annat.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0