Söndag.

Ja morro!
Som ni säkert har märkt har det vart mera tyst här i bloggen :b
Har jobbat sen i torsdags i Svappis, och varje kväll jag kommit hem har jag
däckat :p
Nu var det sista dan, imorn jobbar jag i byn igen :p skönt!
Fyfan så jag haft hemlängtan när jag vart borta och jobbat...det är fan bara 2mil emellan...
Men det är fan 2mil för mycket!! :p höhö.
Iallafall så har Gulla när hon var hit hjälpt mig att betsa bänkskivorna i köket, samt måla
lister och handtag, tänkte ni kan väl få kika :)
Har dock ännu inte gjort något åt matsalsdelen mer än att jag hängt upp en lampa:p
FÖRE:
EFTER:




Ja det var det, jag är då grymt nöjd iallafall :) Synd att bilderna inte blir så som
det ser ut i verkligheten :p Nånå.
Nåjo men nu tänkte jag ta ett bloss, sen hoppa på sofflocket och zappa mellan
kanalerna! :)
VI HÖRS!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0