Morsning!

Har inte direkt haft nån lust att uppdatera här nu när Gulla och Milton är här i byn :)
Gulla kom i lördas, och i söndags hämtade vi Millepille från Karre :)
Vi har myst på här och haft det allmänt bra, festen i lördags var helt underbar!
Trots lite fjortistendenser av vissa som var här och trots att någon/några snodde en del av mina
presenter samt att dom även fått med Toffies nya skoterglasögon....

Finns även fler som gjort bort sig nu. Det slutar tydligen aldrig.
Men en sak ska du ha jävligt klart för dig, jag talar till dig, den dan du kan be om ursäkt mellan fyra ögon, samt
att du erkänner dina fel och brister och inte bara sopar dom under mattan hela jävla tiden.
Jag är så innerligt less på att jämt bli sårad och indragen i skit som jag inte har något med att göra.
Tar det tamigfan aldrig slut?!?!?!?!?

Nu ska jag kika vad som går på tv, för vi har nämligen 300 jävla kanaler!
ÄNTLIGEN! Inte sett tv på flera månader :p

Vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0