Massa text och grejer.

Har hållt mig vaken hela dan :) Nu är jag jävligt trött vill jag meddela, gud förbannat om jag inte somnar inatt!
Idag har jag väl inte gjort desto mer, Sandra var hit en sväng, så även Fanny :)
My new bff ;b haha. Nä, Fanny är så söt så, lillgumman <3 Klok unge det där.

Varit in till af på möte också, gick väl bra :) Mina "öppna eget tankar" startade igen ;)
Tog med en broschyr iallafall, har spånat länge på om man skulle öppna nåt som
går runt här i byn, frågan är ju bara vad, nå får fundera helt enkelt ;)
Hade ju tänkt ha Linda som min chef ;b hihi.

Ja polisen är visserligen i byn varje dag, även ikväll, har ni såpass mycket resurser? Eller det är väl hit våra skattepengar går åt. Som sagt, det är asbra att dom vill få ett slut på drogerna, det vill jag också, men alltså hålla på trakassera folk
och bete sig bara för att man är polis? Nä sånt respekterar jag INTE.

Förresten så har jag hämtat ut min nya htc idag :) Jävla det blev wordfeud för hela slanten! ;)
Ska aldrig mer slå sönder min telefon! (Kom ihåg det också!)
Hämtade även ut min lila hissgardin jag beställt för hundra år sen, som var meningen till
sovrummet i gamla huset...öhm, har bara ett fönster här i huset som den kan hänga i, och det får bli i gästrummet :)

Gud så intressanta grejer jag skrev. Långt blev det också!
Denna lampa köpte jag till mig själv i födelsedagspresent :)
Myche fin! Jeee...nu ska jag avsluta.
Hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0