Goddag!

Idag när jag slog upp ögonen så kände jag mig glad :b Inte vet jag varför, bara kändes bra helt enkelt:)
Ska strax fixa mig för jobbet, tänkte bara hinka i mig några liter kaffe till osv :p

Haha, igår ringde min bror och berättade något kul... en gemensam vän till mig och Toffie har
vart och hälsat på Djävulen tillsammans med Toffies kusin här för ett tag sen.
Djävulen hade snackat skit om mig i vanlig ordning, men det som är extra kul är att hon sagt att
jag manipulerar Toffe :P
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!
Alla har en egen vilja, jag har inte tvingat honom till någonting, det är hans egna val att säga upp kontakten med er.
Och som barnbarn till Djävulen, så förstår jag om han känner sig sviken och sårad, för det är exakt det vi båda blivit
utsatta för! Hon vet än idag inte "vad hon gjort" och att det är jag?!?!? som börjat och att allt är mitt fel?!?
Nädu din gamla bitterfitta, tänk, tänk, tänk, tänk på vad du gjort! När du kommit till insikt i vad fan det är
du pysslat med dom senaste månaderna då kan du börja fundera på att kanske iallafall be om ursäkt.
Fast egentligen klarar jag mig bra utan den. Jag klarar mig bra utan dig också för den delen, klarar mig bra utan
hela er skeva släkt. Ursäkta, men något skeva är ni ju, när tom Toffe säger det ......

Hoff, vad ska man få höra härnäst? Att jag är en mördare ?

Näpp, nu ska jag fixa till mig lite, vi hörs väl ikväll om jag orkar :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0