Yeah!

Länkade för första gången min blogg på en status på fb...det blev några läsare på kort tid ;)
Kuligt!
Nå nu har jag lugnat ner mig efter tvättmaskinsincidenten :p Har fått i mig en massa kaffe och nu poppar
jag musik på högsta volym! :) Ibland är det så skönt att vara själv och bara freaka ur ! :p haha.
Fast jag saknar Toffe ändå. Shit, har blivit så där kär igen som man är i början ni vet ;)
It feels goooood! <3
Han har till och med kollat i almanackan när Alla Hjärtans Dag är, haha, jag har inte ens tänkt så långt:p
Han håller även reda på datumet då vi blev ett par ;)



Detta poppar jag just nu till ;) höhöhö. Sjuk låt, därför är den bra :p

Ska fortsätta poppa lite till :) Vi hörs sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0