Ord i tavlor.

99 läsare redan :b Ja jag måste påpeka!

Nå vad har hänt sen sist då ? Öh..har varit på gymmet med Aini, nä jag har inte tränat, har kollat på:P
Så surrade vi lite och lättade på trycket, mycket trevligt! :)
Väl hemma var huset tomt, Toffifi var duktig och gick själv till Konka och handlade, sedan lagade han även maten :)
Ibland har jag det nästan föööör bra.Hihi.

Idag kom jag på en idé, istället för att slösa pengar på att beställa såna där väggord, ska
jag göra egna! Fast det kommer bli som tavlor istället, men lika fint är det, tycker jag :)
Så har börjat med att ta bort bilderna från två tavlor och målat själva baksidan hel vit.
Färgen har torkat, så egentligen är det väl bara att skriva ner texterna, men jag ska mysa med Toffe en stund först :P
Och koka "eftermatenkaffe" :)
Tog en bild bara för att...dessutom ville Degiz också vara med, tur att färgen hunnit torka :P
Texten blir i svart eftersom ramarna redan är det, och det blir nog finast så också :p
Jo ....
Jaja. Vi hörs ju sen!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0