Tisdag, och fortfarande kallt.

Ja terve!
Vaknat för en stund sen, chefen som ringde, fick lite mer jobb ;) Härligt!
Iofs var jag vaken några minuter när Toffe for på jobbet imorse, men det räknas inte.
Ja får se vad som sker idag då, står -34 på mätarn sist jag kollade, så blir att vara inomhus att trycka idag igen.
Kanske jag går i källarn och lägger på en tvätt. Men där nere är det också så satans kallt, om inte bastun är igång :P
Äh...man får se.
Igår var iallafall världens bästa Linda hit och hälsade på med Amanda och Sune.
Amanda har blivit så stor, plus att hon pratar rätt mycket nu, eller ja..mest att hon pekar och gör nåt ljud, men
faktiskt så förstår man lite av vad det är hon vill :)
Vi surrade på i vanlig ordning, Sune lekte med Degiz och Amanda utforskade allt som fanns på
köksbordet ;) Dvs massa sy och rit och pysselgrejer :p
Jag och Linda är bäst på att göra ingenting! <3


Jag ser att solen skiner där ute, lite glad blev jag väl nu :p Inte för att jag inte var glad innan, men ändå :P
Öh nä, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva ner hit, så ska gå och slänga på en panna, eventuellt kanske att jag går och slänger på en tvätt, kan ju behövas om inte annat.
Vi hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0