Som ny! :)

Min man har färgat håret på mig och det blev bra faktiskt :) Dock såg jag en liiiiiiten slinga han missat lite på, men det syns inte :b
Sen vet jag inte vad dom som gör färgerna tänker när dom skriver att färgen är ljusbrun när den i själva verket
är mörkbrun :p resultatet blev alltså mörkare än det jag tänkt, men skitsamma, tänkte slänga i lite ljusa slingor
om nån vecka också så :)
Passade även på att färga dom där brynen, så nu känner jag mig som ny.
Självklart var jag tvungen att ta ett foto ;)
Jaja nu ropar Toffifi. Vi hörs! :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Peka

Jag färgar alltid håret själv, då vet man att det blir bra ;)

Dalle får dock torka bort färgen i nacken :P



Och jag brukar vilja kommentera dina inlägg, för jag läser alla :) Men läser mest på mobilen och då orkar jag inte kommentera :(

2012-02-06 @ 23:25:09
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe, jag brukar färga själv, men kände mig lat igår, plus att jag ville ha lite huvudmassage :P men resultatet vart ju rätt bra ändå ;) killar kan, om dom vill ;) brukar också vara inne med telen...då is man faktiskt inte kommentera , detta är dock ett undantag :P

2012-02-07 @ 07:11:39
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0