Massa ointressant svammel.

Håller på med mina tavlor, men ramarna är ju från 1800-talet så dom är trasiga, så håller på limma och greja nu,
och ärligt talat var det så jävla tråkigt så dom där tavlorna får vänta till imorn eller nåt.
Hade behövt såna där yttepytte små spikar, tavelspikar kanske det heter...
Ska gå ner och rota i källaren här sen nångång...jo.
Intresseklubben antecknar.

Annars har jag inte gjort så mycket, lyssnat på Lena PH och freakat ur som fan, käkat lite lunch och nu
tänkte jag koka mer kaffe.
Kaffe, kaffe, kaffe, vad fan hade jag gjort utan mitt älskade kaffe?!?!?!?!?

Det ringdes även om jobb nästa helg, givetvis sa jag ja, sa ja fast jag ska på 40års fest :b
Men vi gjorde som så att lördan när festen är, jobbar jag till 17, sen söndag har jag delad tur.
Ska ta det väldigt lugnt och gå hem tidigt. Blir nog bra.

Öh om ni undrar varför tapeten bakom mig (se bilden i inlägget nedan med Tarzan) är ful och skabbig, så är det
för att jag håller på riva där :p
Det går inte så fort om man säger så, men vita tapeter ska upp där :p
Fondväggen går också mera segt, jag satsar på den sen när vi har mer kött på benen, denna månad
blev ju lite dyr så att säga, med tanke på lagfarten osv. Nå tur att det bara är en gång man behövde betala.
Jo så att så är det. Köket går inte heller framåt, behövs nya gipsskivor, och ärligt talat orkar jag inte fixa det nu,
måste till äckel Kiruna då och dit åker jag bara om jag m å s t e. Finns ju andra städer också...men den närmast känns mer lockande just nu...
Plus att skivorna är rätt tunna, så jag lär väl paja dom innan dom kommer in i huset ens...
Äh blir bra, när jag fått min glöd tillbaka, när nu den kommer....

Ja just det, kaffe var det ja!
Här ser ni också den skabbiga väggen :p
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0