Blahablaha.

Ååååh vad less ! :p Förra måndagen glömde vi föra ut soptunnan till vägkanten...ni kan ju gissa hur det ser ut nu...
Kuken! Vi ställde ut den imorse ihopp om att dom kanske tömmer varje måndag, men icket!
Jaja, får väl ligga sopor på gården då...så är det, lätt att vara efterklok :p

Annars har jag inte gjort många knop. Druckit kaffe, snackat med Gullis och rökt cigg :p
Blir lite mer cigg nu än annars, när man inte kan gå ut, eller ut kan man gå, men jag vägrar fan i denna
kyla :p Går bara ut om jag åker på jobb, och än så länge vet jag att det blir jobb först till helgen ...
Nå visserligen kan man ju klä på sig och hela det där köret, men nej tack, jag avstår.
Behövs egentligen handlas också, men nä jag tänker inte! Så är det!
Och man får klaga på vädret, finns ju andra som klagar på annat så !!!!

Och inga tips på bra sybloggar hade ni inte heller, så får väl leta upp själv några bra bloggar :)
Nu finns det ju ändå inget annat att göra :p
Jeje, vi säger så, ska hinka mer kaffe .
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0