Onsdag idag va.

Godmorgon!
Vaknat vid åtta nångång, bjöd hit Sandra på morgonkaffe :)
Nu är jag ensam igen, Sandra svek mig, hon skulle åka skidor :p hehe

Tänkte beställa hem hissgardiner till köket, men givetvis fanns inte den färgen kvar som jag vill ha:/
Har nämligen redan en LILA hissgardin, hade behövt två till, till köket.
Börjar lessna lite på dom svartvita gardinerna...får väl spana efter nåt annat då helt enkelt...
Nog för att vi skulle spara pengar :p men äh vafan! Jag måste ha förändring nångång lite då och då :p
Jag får ju exempelvis inte möblera om här i v-rummet för att Toffe hängt tvn på väggen, så då får jag ändra på
gardiner och flytta på saker så får jag min lilla "förändring" :b
Speciell? Helt klart.

Jag hade velat ORKA gå upp på övervåningen och städa och måla och sånt...så vi kan bädda sängen där uppe
och sova i vårt sovrum och inte i gästrummet här på nedervåningen :p
Men alltså jag is fan inte, så jävla jobbigt :p Eller det är väl bara jobbigt att komma till skott, sen brukar det ju
gå av bara farten :p Men ändå....

Nä nu ska jag spana lite:)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns lila hissgardiner på Hemtex,199kr st! :)

2012-04-10 @ 00:10:51
Postat av: Kicki

Jaså? :) Kanske jag måste kika in där då :)

Tack för tipset!

2012-04-10 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0