Hej!

Jag kan väl passa på att skriva ner nåt tråkigt:p
Öhh, tog en välbehövlig sovmorgon till cirkus elva idag, det behövdes!
Fyfan vad skönt!
Nå hoppade i duschen sen hämtade Linda upp mig. Vi hämtade Amanda från dagis, sen for
vi hit till Åsvägen:)
Amanda vilar, men när hon vaknar ska vi leka! :)

Idag ringdes det från pastorsexpedition också, nu har vi en tid till vigseln, så nu kan jag äntligen
börja skicka ut inbjudningskort!:) jeeeeeej!
Och det blir inga såna där dyra designade kort, utan bara helt vanliga.
Vi har pratat mycket om det här med presenter.
Alltså har hört att man kan ta ut en kuvertavgift av gästerna istället för presenter, men jag känner att det är som att tigga pengar...så folk får komma med det dom känner för, present eller pengar, MEN vi behöver inga stekpannor eller andra
köksbestyr och sånt där :p Så ni vet :p

Nåjo..men nu ska jag fortsätta här :)
Vi hörs.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: ia

har ju glömt att skriva våran adress! rönnplan 6 g :) <3

2012-04-02 @ 16:19:57
Postat av: Kicki

Tackar ;) <3

2012-04-02 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0