Godkväll!

Precis kommit hem, tog några varv på byn med Sandra :)
Jag är ensam hemma just nu, så tänkte att jag kan väl passa på att skriva ner nåt :p

Jaha få se då...idag har jag hängt med Linda och hennes kids. Vi var ute på gården en stund och sånt :p
Men jag och Linda frös rätt mycket så vi tog kidsen och satte dom i bilen och
drog några varv på byn istället :)
Här har ni några bilder. Vill man ha dom större, klickar man på dom :D
Sune vaktar lillebror <3
Älskade <3

Myyyyys <3

Imorn tänkte jag och Linda åka till Gve :) Spana på Dollar och eventuellt nåt annat :p
Tycker det är så mysigt när vi åker iväg och gör något tillsammans :)
Trist att vi inte kan göra det så ofta bara :/
Men dom gångerna vi väl gör det är det som sagt väldigt mysigt !:)

Påsken är visst nu ihelgen, trodde det var nästa, jag som tänkte vara ledig ;b
Men tji fick jag ;)
Lite dåligt samvete över att lämna gubben helt ensam under påsken, men långfredan slutar jag
tidigt så vi får väl hitta på nåt då. Jag tänkte väl göra nåt sorts påskmiddag :)
Ja om inte mamma och Kari skulle komma, då skulle mamsen göra maten...men det är ännu lite osäkert ifall dom kommer...

Jo nä men att, ska spana lite :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0