Tog cykeln och for iväg.

Sitter hemma hos min vän Linda :) <3
Just nu är hon och söver Amanda, så jag passar på att uppdatera medans :p
Igår var "sista" dan på jobbet, känns lite konstigt faktikst , nog för att jag fått förfrågningar, men tror
jag vilar tills nästa vecka iallafall :)
Denna förkylning har inte gett med sig ännu! Hostar och snorar som nåt annat slemmonster....:(


Idag ska vi till mommo och äta blodpalt, det kommer nog sitta fint i kistan tror jag;)
Nästa vecka blir det mest troligt att säga upp läggan, börjar bli husflytt tider här strax ;)
Hade behövt åka nånstans och shoppa en symaskin och lite tyger, men frågan är var ?
Åker helst till Gällka eller Luleå...Kiruna är så ...ja jag vet inte....:b
Får se vad som sker....


JAja , men nu ska jag hämta lite mer kaffe :)


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0