Måndag.

När man väl får en kommentar så är det bara spam :p jäkla skit :b
Äh inte så noga :) hehe


Har kommit hem från jobbet nyss, blir att jobba kväll hela veckan :)
Tycker det är skönt med sovmorgon...fast lite tråkigt är det ju när man inte hinner göra nåt annat.
Men det funkar, ibland iallfall :)


Helgen var rätt så nice ändå :) I fredas drog jag några cider och härjade på puben i Junis :p
Lördag gled vi bil i stan, Toffie var fyllechaffis :p
Söndag blev jag lite småförkyld och fick feber...kändes tungt även idag, men gick på jobbet iallafall.
Den dan jag inte tar mig upp ur sängen, det är nog den dan jag inte jobbar :b
Eller liknande...jo så att...

Sen vet jag nog inte så mycket mer...ska nog hämta täcket till soffan, klä av mig
och mysa lite med onyttigheter som Toffie vart och handlat :)
Vi hörs ju :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0