Det var inte igår...

men i förrgår! :b

Har precis lagt ner dammsugarn, kände att det behövdes suga upp lite damm faktiskt.
Sen har jag diskat och varit allmänt duktig efter att jag slutat jobbet :b
Inte fy skam! Jag som är trött hela tiden, och nu är jag tröttare än tröttast! höhöhö
Nå ibland får man den där orken nånstans ifrån...den borde komma lite mer ofta kan jag tycka...jo..

Toffifi är i stan, han skulle fota sig till körkortet men tydligen var det fullbokat eller
stängt på dom fotoaffärena som finns...vilka nu som finns kvar..har ingen aning..
Visste inte ens att dom hade byggt en hel skola där på lompis förrän förra veckan :b
Det är så när man älskar byyyyyyyyyyyyn :) <3


Fick höra att jag såg bekymrad ut idag...tydligen ser man på mig hur jag mår osv :p
Eller man kan iallafall få en viss hint när man ser på alla mina olika ansiktsuttryck jag har..
Visst har jag bekymmer, sorg och ilska...men sånt löser sig. Samtidigt är jag glad lycklig och tacksam
över vad jag har idag och över vad jag presterat det senaste året.
Jag saknar mycket, men jag har även mycket som andra saknar.
Det nöjer jag mig med. Just nu.


På rasten hann jag vara förbi hos mommo också. Vi drack kaffe och pratade skit :)
Aaaw mommo är så fin! <3<3<3
Jag saknar min riktiga mommo också...det är många år sen du lämnade oss, men det går inte
en dag utan att du är i mina tankar! I mitt hjärta kommer du alltid finnas <3
Har en bild i bokhyllan på mig och mommo samma dag som jag föddes för snart 26 år sen :P
Försöker få mor min att dra fingrarna ur så vi kan åka till Finland och hälsa på vid graven...
Det hade gjort mig så gott....nåå det händer väl det också nångång.
Sen kan jag passa på att hälsa med en varm kram till Nina, Peka, Eve och resten av gänget som nyss fått
ta farväl av sin mommo. <3


Näää nu blev det så där dystert...jag ska ta mig ett bloss och vänta hem min man !
Vi hörs väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0