Vila i frid lilla du.

Till att börja med vill jag ägna några fina tankar till Jennifer som lämnat oss.
Hoppas du har ro nu.
Vill även passa på att skicka varma hälsningar till hennes familj och vänner.
Tillsammans är ni starka.

Sov i ro Jennifer.



Kan inte sluta tänka på alla hemskheter som händer...
Har alltid trott att jag varit annorlunda på nå vis..eller annorlunda är jag ju men...
Att det finns fler människor som också går omkring och bär på ett mörker...
Ett mörker som ständigt följer en...ett mörker man försöker slita sig lös från men gång på gång
gör sig påmind...
Åh vad jag skulle vilja hjälpa dessa människor!
Att hjälpa andra, hjälper mig själv.


Nä hoff...jag ska göra lite mer kaffe och kila över till mommo tror jag.


Ta hand om er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0